Compliance -zarządzanie ryzykiem.
Do obowiązanych instytucji, na które nałożone są obowiązki w zakresie zarządzania ryzykiem są m.in. banki, instytucje finansowe i płatnicze, zakłady ubezpieczeń i pośrednicy ubezpieczeniowi, notariusze, adwokaci, radco prawni, doradcy podatkowi, podmioty świadczące usługi rejestracji osoby prawnej lub jednostek nieposiadających osobowości prawnej, biura wirtualne, biura rachunkowe, operatorzy pocztowi, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, przedsiębiorcy udostępniający skrytki sejfowe.
Rolą i pożądanym kierunkiem Compliance jest minimalizacja ryzyka prowadzenia działalności nie tylko rozbieżnej z obowiązującym porządkiem prawnym, ale także niezgodnie z prawem. Należy także inicjować działania prewencyjne w obszarze organizacji oraz zapewnić ciągłe szkolenie aby zapobiegać stratom finansowym, sankcjami czy utratą kontrahentów.
Propozycja nasza zmierza w kierunku oceny i przeglądu aktualnie stosowanych polityk w organizacji a także kompleksowego, przekrojowego doradztwa przy projektowaniu i wdrażaniu
w uzgodnieniu proponowanych zmian.
Współpraca z Klientem to zaangażowanie i wsparcie w kreowaniu systemów zarządzania ryzykiem, identyfikacją ryzyk a po ich diagnozie rekomendujemy działania zmierzające do ich ograniczenia lub wyeliminowania. Wspólne działamy w obszarze soft-law na opracowując regulaminy i procedury wewnętrzne a także procesujemy obszar AML – przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
e-mail: biuro@audyt-24.pl
tel. 795 807 417